Jouw bedrijf 100% Social Media Proof

About me.

Ik ben Kim Laros, het creatieve brein achter LAROS. Social Media Lab. Mijn expertise als haireducator, colorspecialist en hairstylist heeft me jarenlang de mogelijkheid gegeven om wereldwijd trainingen te geven aan kappers en actief deel te nemen aan internationale hairshows, shoots & grote producties.

Met mijn uitgebreide kennis in hairstyling, ervaring als salesmanager en 5 jaar als social media-expert, kan ik jou op alle vlakken van jouw kappersbedrijf ondersteunen. Of het nu gaat om effectief gebruik van social media platforms zoals Instagram, het laten groeien van jouw online aanwezigheid, of het aantrekken van meer droomklanten.

Samen zorgen we ervoor dat Instagram eenvoudig wordt, zodat jij je kunt concentreren op je passie en jouw waardevolle tijd kunt besteden aan je werk.

Ben je er klaar om online te groeien vanachter je kappersstoel?

LET'S DO THIS !!!

Meest Gestelde Vragen

MEEST GESTELDE VRAGEN bij Social Media Content Membership

Wanneer krijg ik elke maand mijn content?
Je ontvangt al je maandelijkse content (foto's, video's, captions en bonussen) op de eerste dag van elke maand!

Kan ik op elk moment mijn lidmaatschap opzeggen?
Zeker! Je kunt op elk moment je maandelijkse lidmaatschap opzeggen door een e-mail te sturen naar info@laroslab.nl. Er geldt een opzegtermijn van 1 maand. 

Moet ik credits geven bij het gebruik van de Stock foto's, zoals LAROS. taggen in mijn insta bericht of stories?
Nee! Je hoeft geen credits of tags te geven bij het delen of plaatsen. Zodra je de foto's hebt gekocht, mag je de afbeeldingen een onbeperkt aantal keren gebruiken, bewerken zoals je wilt, en er hoeft geen credits te worden gegeven en je hoeft ons niet te taggen. Je mag de afbeeldingen/video’s echter niet doorverkopen, delen of distribueren aan andere personen (inclusief collega's, vrienden of medewerkers) of derden.

Toon je bepaalde merken of producten in de foto's?
Nee! We fotograferen de foto's specifiek zonder enige merken of producten (behalve borstels en tools) zodat ze kunnen worden gebruikt, ongeacht welke producten of kleurlijn je gebruikt!

Wat als ik gespecialiseerd ben in een bepaald haartype of bepaalde diensten, is dit lidmaatschap dan geschikt voor mij en het soort content dat ik meestal post?
De stock foto's en caption sjablonen zijn opzettelijk divers, zodat JOUW klanten zichzelf kunnen herkennen in jouw Instagram. Ongeacht het type haar of de technieken waarin je gespecialiseerd bent, zul je altijd foto's en bijschriften vinden die bij jou passen! Dus, of je nu gespecialiseerd bent in knippen, kleuren, black hair, krullend haar, bruidskapsels, extensions, enzovoort... deze captions en stock foto's zijn gemaakt om aan te sluiten bij de behoeften van JOU en jouw klanten.

Is deze content alleen bedoeld voor kappers, of werkt het ook voor andere beauty-experts?
De stock foto's en caption sjablonen zijn specifiek ontworpen voor kappers, omdat ze accessoires bevatten zoals scharen, kleur kwasten, clips enzovoort, en waarschijnlijk minder relevant zouden zijn voor andere beauty experts.

Zullen mijn volgers de foto's niet op andere pagina's van kappers zien?
We zijn niet verbaasd dat je dat vraagt! Eigenlijk zijn we niet verbaasd dat je ze al op Instagram hebt gezien!

De reden hiervoor is dat we als stylisten vaak veel andere stylisten volgen op Instagram, waarschijnlijk is je hele feed gevuld met andere stylisten, salons en haar trainers!

MAAR als je probeert lokale klanten naar je stoel te trekken, zullen de meeste van je volgers potentiële klanten zijn. En de meeste potentiële klanten zullen slechts één (of misschien twee) kappers of salons volgen. Ze zullen niet een miljoen kappers / kapsalons volgen zoals jij doet!

Dus ja, ze zouden misschien weleens een andere Social Membership-foto tegenkomen terwijl ze door hun feed scrollen, maar dat is nog een reden waarom je elke maand toegang krijgt tot meer dan 30 stock foto's en elke set stock foto's verschillende variaties heeft om je opties te geven. Zelfs als de andere stylist die ze volgen een vergelijkbare fotoset gebruikt, zal het waarschijnlijk niet dezelfde foto zijn als die van jou!!

En onthoud, je content wordt meestal slechts aan ongeveer 3% van je publiek getoond vanwege het algoritme.... zelfs als ze enkele stylisten of salons volgen en toevallig behoren tot de 3% die die specifieke foto te zien krijgt, zouden ze zich ook nog moeten herinneren dat ze het eerder hebben gezien en dezelfde foto op jouw pagina moeten opmerken.

Ja, je hebt gelijk, het zou kunnen gebeuren, maar de kans is vrij klein.

En net als de voorbeelden van onze leden hierboven laten zien, kun je door de foto's te selecteren, je eigen bewerkingen of uitsneden toe te voegen en deze te integreren met je eigen content, echt je eigen stempel drukken en je unieke merk laten zien!

Krijg ik toegang tot de content van voorgaande maanden?
Je krijgt alleen toegang tot de maanden waarin je een actief lid bent geweest.

Kan ik een terugbetaling krijgen als ik de ontvangen content niet leuk vind?
Jouw tevredenheid met het Social Membership is voor ons belangrijk. Vanwege de aard van downloadbare digitale producten hanteren wij echter een geen-terugbetalingsbeleid. Tenzij anders bepaald door de wet, begrijp je & erken je dat alle verkopen definitief zijn en dat er te allen tijde geen terugbetalingen zullen worden verstrekt.

MEEST GESTELDE VRAGEN bij Instagram Reels Online Cursus

MEEST GESTELDE VRAGEN bij Social Media Take-Over Pakketten

Hoe snel kunnen jullie starten?
In de meeste gevallen starten we binnen twee weken met het beheren van je social media accounts. Wil je graag eerder of juist later starten? Wij denken graag met je mee!

Kan ik een actie last minute plaatsen?
Natuurlijk! Er is altijd ruimte voor spontaniteit. Laat het ons weten en we gaan aan de slag voor je.

Krijg ik inzicht in de voortgang?
Vanzelfsprekend. Maandelijks verzorgen we een contactmoment. Hierbij bespreken we de voortgang en eventuele acties en highlights voor de maand die komen gaat. Elke zes maanden volgt een evaluatiegesprek.

Hoe kom ik met jullie in contact?
Easy does it, want de manieren om ons te bereiken, willen we zo eenvoudig mogelijk houden. Of je dat per mail, whatsapp, telefoon, contactformulier op de website of oldschool per postduif doet… ;-) het is aan jou.